Contabilitate financiara si de Gestiune
• Organizarea și conducerea departamentului financiar;
• Consultantă privind organizarea și conducerea societății;
• Elaborarea procedurilor și normelor interne privind desfășurarea activității de bază și a activităților conexe;
• Consultanță privind organizarea contabilității financiare și de gestiune în conformitate cu legislația în vigoare;
• Asistență in vederea evitării dublei impuneri;
• Instruirea personalului cu privire la modul de întocmire a documentelor primare si circuitul acestora;
• inregistrari in ordine cronologica a tuturor documentelor primite de la client;
• Intocmirea balantei de verificare;
• Intocmirea tuturor jurnalelor ( registrul jurnal, registrul inventar, jurnale TVA, registrul de evidenta evidenta fiscala, registru de casa, jurnal de banca etc. );
• Contabilitate de gestiune si stocuri;
• Intocmirea tuturor declaratiilor fiscale si depunerea acestora;
• Intocmirea certificarea si depunerea situatiilor financiare semestriale si anuale;
• Intocmirea dosarelor de TVA;